streda 25. júla 2012

New life is good start 1


Cŕŕŕŕŕn...... Ale nie!



 Zasa ten debilný budík. Ešte zo zatvorenými očami som vypla budík. Zasa ráno ako všetky ostatné, no vlastne toto ráno je predsa len nejak výnimočné, ale nie pre mňa! Asi sa pýtate že čo tá pomätená baba zasa vyviedla ale ja za to nemôžem! Donútila ma Alex! A samozrejme čo by som ja kvôli svojej super kamoške nespravila. Je sobota 9 hodín ráno a ja musím vstávať, chápete to?! Ja čo v sobotu vstávam o 2 poobede musím vstávať o 9 ráno a to iba kvôli nejakým podpisom 5 nagélovaných idiotov! Pomaly som sa vyhrabala z postele a zavrela som sa v kúpeľni. Opláchla som si tvár, umyla zuby a naniesla som na seba jemný make-up. Obliekla som si úzke, tmavé džínsy na to som si dala biele tričko a nakoniec jednu z mojich milovaných baseballových búnd. Zišla som dolu do kuchyne kde všetci raňajkovali, no nie všetci Nick určite ešte spí to len ja musím cez víkend vstávať tak skoro. ,,Dobré ráno" jediný kto mi odpovedal bol Ben pretože mama bola zaneprázdnená niečím čo ona nazýva varenie. ,,Dobré ránko slniečko. Dnes si vstala nejak skoro J" Áno mám 17 a môj nevlastný otec mi hovorí slniečko, zdá sa vám niečo divné? Pamätám si že ocko mi vždy hovoril anjelik. No nič to si necháme na neskôr. ,,Áno musela som vstať skoro pretože ma donútila Alex. V obchodnom centre má nejaká skupina šampónových chalanov autogramiádu ale Alex nechce ísť sama." Chcela som mu tam ešte dlhšie hovoriť o mojich problémoch a záhadách vesmíra ale zazvonil zvonček. Otvorila som dvere a nemohol tam byť nikto iný ako Alex. Rýchlo som sa obula a šli sme. Polovičku cesty sme boli ticho pretože Alex vedela že kvôli tomuto mám náladu pod psa a vedela že keď teraz začne tému o One Direction tak to si hneď môže vyberať spôsob akým ju zabijem. Konečne sme dorazili do nákupného centra, keď som zbadala aká je Alex šťastná nedokázala som sa na ňu hnevať za to že som musela o 9 vstávať iba kvôli podpisom skupiny ktorú nenávidím. ,,Dobre Alex choď si pre podpis, odfotografuj sa s nimi, znásilni ich tam a môžeme odísť. Ja idem nakupovať."

Už som skoro prešla všetky obchody a Alex tu stále nebola. Pomaly a kludne som si kráčala a pozerala sa do výkladov. No môj kľud netrval nejako dlho pretože na mňa niekdo spadol a oblial ma kapučínom. Tento deň už asi nemôže byť horší. ,,Ou. Prepáč ja som nechcel ale ja strašne ponáhľam." Mala som takú chuť mu dať facku ale v tom som začula krik asi 20 báb, ktoré utekali smerom k nám. Aha už mi je to jasné toto je jeden z ich skupiny, myskím že sa volá Ziam alebo Zyen. Nemôžem si spomenúť na jeho meno takže ho budem volať Debil. Debil sa rýchlo postavil a potiahol ma zo sebou. Myslím že nás zavrel v nejakom sklade. Mala som také nervy že už som to nezvládla a vyletela som na neho. ,,Šibe ti?! Najprv si na mňa vyleješ kapučíno a potom ma tu zavrieš?! Ako si to do riti predstavuješ?!"
,,Prepáč. Ja, nechcel som ale keby som ťa tam nechal tak ta tie fanúšičky udupú." ,,Waaw! Novinka! Radšej by som bola keby ma udupali než byť zavretá v jednej miestnosti s nagélovaným idiotom!" ,,Hej! Čo proti mne máš? A čo máš proti mojim vlasom? Ak si neuvedomuješ tak ja som Zayn Malik! A vela dievčat by dalo všetko za to aby tu bolo so mnou!" ,,Vážne? Tak prepáč že som neni taká blbá ako ostatné. Neviem ako ty ale ja padám!"
Už som bola pri východe keď mi volala Alex: ,,Sam preboha kde si? Prosím prídi pri našu kaviareň počkám ťa tu." Aha? Takže ona mi povie že mám prísť a ani sa nespýta či mám čas?! No nič ide za ňou.
Bola som na ceste do kaviarne keď začalo silno pršať. Nezostávalo mi nič iné než utekať rýchlo ďalej a preklínať môj skazený život. Pred kaviarňou už stála Alex, ktorá sa na mňa až moc podozrivo usmievala. Povedala mi iba ,,Prosím nezkaz to" a potiahla ma dnu. Pri stole kde ma dovliekla sedeli tý idioti! Chápete to? Alex vie že ich nenávidím a ešte ma sem dotiahne! A najhoršie bolo že tam sedel aj ON, ten čiernovlasý chalan ktorému som tak vynadala. Všetci ma zborovo pozdravili. Debil zdvihol hlavu a keď ma zbadal bolo vidno že je dosť prekvapený. Nevedela som čo mám robiť. Nechcela som sklamať Alex ale ona predsa vie že ich nemám rada tak načo ma sem dotiahla? Zmohla som sa iba na hlúpe ,,Alex prepáč" a vybehla som von. Utekala som čo najrýchlejšie domov a zamkla som sa v izbe. Nechápala som to.... Veľa dievčat potom túži a ja iba tak zdrhnem. Bojím sa ako to zajtra vysvetlím Alex. Pri rozmýšlaní ako som všetko posrala som do 10 minút zaspala....




2 komentáre:

  1. ,,Dobre Alex choď si pre podpis, odfotografuj sa s nimi, znásilni ich tam a môžeme odísť. Ja idem nakupovať." :DDDDDD nemôžem s tejto vety! :DDD ale brutálne! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :O :O dievca je to len 1 cast a uz ma zabijas :P

    OdpovedaťOdstrániť