sobota 28. júla 2012

New life is good start 13

:)




Pomaly sa ku mne približoval no ja som sa jemne odtiahla, pochopil to. Usmial sa a ja som čakala že znova vybuchne ale on spravil niečo čo ma naozaj prekvapilo.
Postavil sa predo mňa a nastavil ku mne ruku. Nahodil ten svoj dokonalý úsmev a v očiach mu hrali iskričky.
,,Ahoj, ja som Zayn. Teba som tu ešte nevidel.“ Povedal a čakla že mu podám ruku, stále sa tak pekne usmieval. Toto by ma asi nenapadlo, na všetko zabudnúť a začať úplne od začiatku. Chytila som mu ruku a jemne som mu ju stlačila, on mi ňou slabo potriasol.
,,Ja som Samantha ale hovor mi Sam. Rada ťa spoznávam.“ Povedala som a nasadila svoj hollywoodsky úsmev.  Začali hrať Bruno Mars- Just the way you are. Obaja sme sa na seba usmiali. Toto zoznámenie sa mi páči. Spomenula som si na naše prvé stretnutie. To ako ma potlačil do nejakého skladu a ja som mu nadávala.

 No môj kľud netrval nejako dlho pretože na mňa niekdo spadol a oblial ma kapučínom. Tento deň už asi nemôže byť horší. ,,Ou. Prepáč ja som nechcel ale ja strašne ponáhľam." Mala som takú chuť mu dať facku ale v tom som začula krik asi 20 báb, ktoré utekali smerom k nám. Aha už mi je to jasné toto je jeden z ich skupiny, myskím že sa volá Ziam alebo Zyen. Nemôžem si spomenúť na jeho meno takže ho budem volať Debil. Debil sa rýchlo postavil a potiahol ma zo sebou. Myslím že nás zavrel v nejakom sklade. Mala som také nervy že už som to nezvládla a vyletela som na neho. ,,Šibe ti?! Najprv si na mňa vyleješ kapučíno a potom ma tu zavrieš?! Ako si to do riti predstavuješ?!"
,,Prepáč. Ja, nechcel som ale keby som ťa tam nechal tak ta tie fanúšičky udupú." ,,Waaw! Novinka! Radšej by som bola keby ma udupali než byť zavretá v jednej miestnosti s nagélovaným idiotom!" ,,Hej! Čo proti mne máš? A čo máš proti mojim vlasom? Ak si neuvedomuješ tak ja som Zayn Malik! A vela dievčat by dalo všetko za to aby tu bolo so mnou!" ,,Vážne? Tak prepáč že som neni taká blbá ako ostatné. Neviem ako ty ale ja padám!"

Pri tej spomienke som sa musela usmiať. Zayn ma objal okolo pása a spolu sme pomaly tancovali. Už sa ku mne nepokúšal priblížiť a obaja sme sa správali ako keby sme sa práve spoznali. Páčilo sa mi to.
,,Môžem ťa pozvať na drink?“ spýtal sa keď tam znova pustili tie „rýchle“ pesničky. Iba som prikývla a on ma potiahol k baru.
,,Tak slečna čo to bude?“ Ouu... Ten barman nie je celkom na zahodenie. Zayn si asi všimol ako sa na barmana usmieval tak vypýtal 2x Mochito. Pri bare sme ho vypili a Zayn ako správni gentleman ma šiel odprevadiť. Išli sme cez park a rozprávali sme sa o všetkom. On mi hovoril a sebe a svojej rodine a ja som mu povedala o mojej rodine. Povedala som mu aj o ockovi, ktorý je na Slovensku a on sa na mňa iba neveriacky pozeral. Prišli sme až k môjmu domu, postavili sme sa oproti sebe a čakali kto z nás preruší to ticho. Prerušil ho Zayn.
,,Ehm... Dala by si mi prosím svoje číslo?“ spýtal sa trochu hanblivo a ja som sa musela usmiať. Naťukala som mu do mobilu svoje číslo. Na rozlúčku som ho objala a vošla som do domu. Osprchovala som sa a ľahla si na posteľ. Bola som hrozne unavená. Keď už som zaspávala zasvietil mi mobil. Pozrela som na displej a prečítala si správu.
The end is a new beginning :) Zayn:)xx (Koniec je nový začiatok(: )
úsmevom na tvári som zaspala.

3 komentáre: