sobota 28. júla 2012

New life is good start 12

Baby.... viem že je krátka -_- :)






Otočila som sa naspäť k Dannymu a pobozkala som ho, keď som pozrela na Zayna bol celý červení od zlosti. Nasledovalo ďalších 10 minút plných vášnivého tanca a to už Zayn nezvládol a postavil sa. Myslela som si že odíde ale on sa začal pomaly blížiť k nám. Zlakla som sa, čo môže chcieť?

 Podišiel k nám a otočil sa na Dannyho: ,,Môžeme sa nachvíľku vymeniť.“
Danny, ktorý bol prekvapení rovnako ako ja iba prikývol a cúvol. Práve začali hrať nejakú pomalú pesničku a Zayn ma chytil okolo pása, ja som si ruky obmotala okolo jeho krku a on si ma pritiahol bližšie. Blízko tváre som cítila jeho horúci dych a čakala som čo povie. Nepovedal nič, ani slovo.  Nechápala som tomu, najprv povie že som štetka a teraz tu so mnou tancuje? Pozrela som s k nášmu stolu odkiaľ nás všetci úspešne prepaľovali svojimi pohľadmi a Perrie sa iba spokojne usmievala. Počkať! Ja tu tancujem s jej chalanom a ona sa usmieva?! Ja na jej mieste by som zabíjala  a ona iba kľudne sedí?! Ale kde je Sára a.... a Harry? Vidím dobre? Tancujú tesne pri sebe a Harry jej niečo šepká, nevadí bude to pekní párik.
Otočila som sa naspäť k Zaynovi a on spustil: ,, Ja... Sam chcel som sa ti ospravedlniť za to čo som ti vtedy povedal v kuchyni.“ Nahadzoval pri tom ten pohľad alá šteniatko Malik, ale na to mu já neskočím.
,,No to bolo načase.“ Odvrkla som mu.
,,No ták, Sam ja len že to bolo asi kvôli tomu.... No naštvalo ma že si ma odmietla. Ja viem že to nie je dobrý dôvod ale je to tak. Hrozne sa mi páčiš. Hovoril som ti pravdu, s tebou je to také... iné.Ja asi ťa ľúbim.“
On ma ľúbi?! Naozaj povedal že ma ľúbi?! OMG! Ja sa tu asi roztopím! Ale aj tak to ešte nie je všetko vyriešené. Nemôžem znova naletieť. Pomaly sa ku mne približoval no ja som sa jemne odtiahla, pochopil to. Usmial sa a ja som čakala že znova vybuchne ale on spravil niečo čo ma naozaj prekvapilo.

5 komentárov:

  1. je to super:D dufam ze nakoniec bude sam zo zaynom :) a kedy bude dalsia cast?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ešte neviem :) Keď budem mať čas :D

      Odstrániť
  2. :DD muhaha :D ak ich na konci od seba oddelíš alebo niečo spravíš nájdem si ťa! :D

    OdpovedaťOdstrániť