štvrtok 26. júla 2012

New life is good start 11




Znova som sa osprchovala a začala som si fénovať vlasy. Keď už boli suché, začala som ich rozčesávať.
Snažila som sa nevydávať pri tom zvuky ako keby práve zabíjali prasa. Po 15 minutách bolestného česania som bola rada že mi tam ešte nejaké vlasy ostali. Na tvár som si dala jemnú vrstvu make-upu a mihalnice som si pretrela špirálou. Na oči som si dala ešte linku a postavila som sa pred skriňu. Toto nenávidím, skriňa je dosť veľká a ja si aj tak nikdy nemám čo obliecť. Nakoniec som si vybrala krátke čierne šaty, ktoré majú hrubý opasok. Obula som si čierne štekle na vysokom podpätku a práve vtedy zazvonil zvonček.
,,Ja otvorím!" skríkla som z hora a pomaly som schádzala po schodoch, všetci stáli na chodbe a pozerali na mňa ako keby som práve priletela z Marsu.
,,No čo je s vami?!" povedala som už trochu podráždene, lebo tie pohľady mi začínali liesť na nervy. Hlavne keď som cítila ako sa na mňa pozerá On. Debil. Prvý sa spamätal Nick.
,,Segra! Ty si.... krásna!" povedal a objal ma.
Pobrala som sa otvoriť dvere a keď som ju zbadala myslela som že odpadnem. Sára si svoje červené vlasy prefarbila na tmavo. Na sebe mala krásne karamelové minišaty, malú tyrkisovú tašku a tyrkisovú lodičky. Zmohla som sa iba na jediné ,,Wow!"
Obidve sme stáli vo dverách a obzerali sme sa. Louis podišiel ku mne, prehodil si ruku cez moje ramená a spýtal sa ,,Kamže mrkvičky?"
Odpovedala mu vysmiata Sára ,,Zabaviť sa"
,,Počkať! Tak to by sme mohli ísť s vami nie?"
Toto nemyslí vážne?! Ja idem do toho klubu aby som zabudla a nie aby som sa pozerala ako tam budú Zayn a Perrie tancovať!

Zastavili sme pred dokonalo vysvietením klubom. Vo vnútri to bolo ešte lepšie, sadli sme si do jednoho voľného boxu. Samozrejm e že Perrie a Zayn vedľa seba. Ja som sa tam tlačila medzi Sárou a Niallom. Všetci sme si objednali pitie, samozrejme že ja dvojitú vodku s džúsom lebo inak by som to tu nezvládla. Potom ma niečo napadlo. Keď sa mu chcem pomstiť tak prečo nie dnes? Nebude to taká veľká pomsta ale ekď bude žiarliť tak budem vedieť že všetky tie nadávky nemyslel vážne. Postavila som sa a potiahla som za sebou Sáru, ktorej sa môj plán veľmi páčil. Sára odišla tancovať a ja som sa obzerala po nejakom peknom chalanovi.
Nakoniec som jednoho našla, na toho by mohol žiarliť. Prišla som za ním a vysvetlila celí môj plán. Na moje prekvapenie ochotne súhlasil. Zistila som že sa volá Danny. Začala pieseň a s ňou začal aj môj plán. Chytila som Dannyho okolo krku a on ma chytil okolo pása, pomaly sme tancovali a on svoje ruky neskôr posunul aj na môj zadok. Usmiala som sa a začali sme tancovať, potom som sa mu otočila chrbtom a ruky som si omotala okolo jeho krku. Pomaly sme tancovali a ja som zbadala ako sa na nás Zayn pozerá. Zdá sa mi to alebo naozaj začína žiarliť?
Otočila som sa naspäť k Dannymu a pobozkala som ho, keď som pozrela na Zayna bol celý červení od zlosti. Nasledovalo ďalších 10 minút plných vášnivého tanca a to už Zayn nezvládol a postavil sa. Myslela som si že odíde ale on sa začal pomaly blížiť k nám. Zľakla som sa, čo môže chcieť?





Sára s prefarbeními vlasmi :) Nie je uplne podľa mojich predstáv ale iné som nenašla :)

2 komentáre:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nemalo sa smejem :P bombovaaaa :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD chcela by som vidieť ako vyzeral Zayn! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť