štvrtok 26. júla 2012

1-7.časť Minulosť,Prítomnosť (Pohľad Alex)

Tu máte pohľad Alex :)



Všetci sme sa skvele smiali na Harryho vtipoch. Boli sme tu všetci, ja som sedela na Niallovi, Liam, Loui a Harry boli na zemi a Nick s Gemmou, ktorý dnes potvrdili svoj vzťah boli na gauči. Perrie sedela na Zaynových nohách a Sam? To neviem,Nick povedal že sa necíti dobre. Kašlem na Sam, povedala že ju sem nemám ťahať tak čo? Ja si to chcem užívať ona nech si je zašitá doma.
Vtedy u Sam
Skončili sme u Sam s plnými taškami alkoholu, myslela som si že tam zostanem sama ale nie. Vlastne vždy sa mi páčil Harry, ale vtedy som ho poznala iba s fotiek, časopisov a videí. No teraz sa mi na prvý pohľad zapáčil Niall, je rozkošný. Alkohol sa míňal a Sam so Zaynom odišli hore,možno nakoniec zostanú spolu, hodia sa k sebe. Odišla som do kuchyne a oprela som sa o pult, točila sa mi hlava. Niekto ma chytil od zadu za pás, bol to Niall. Pomaly som sa otočila a on si ma pritiahol k sebe, dotýkali sme sa nosami a nakoniec sme sa pobozkali. Tento bozk bol iný než všetky ostatné, tento bol dokonalý. V hlave som mala ohňostroje a v bruchu milión motýlikov. Vrátili sme sa do obývačky, všetko sme dopili a ráno sme odišli. Nikomu sa nechcelo upratovať tak sme išli preč. Ani neviem ako dopadla Sam a Zayn.
Chalani navrhly prechádzku v parku, s Niallom sme sa držali za ruky a bolo nám skvele. Na Sam som ani moc nemyslela. Sadli sme si na lavičku a smiali sa na tom ako Louis a Harry naháňajú holubov so slovami: ,,Kevin mi vieme že si to ty!" skvelo sme sa zabávali a keď som sa otočila som ich zbadala. Išli smerom k nám, Nick a Sam. Videla som ako sa Sam zarazila keď nás zbadala ale Nick ju ťahal stále sem , za nami. Nick je skvelý chalan, kedysi som ho hrozne chcela ako veľa iných dievčat ale bolo to beznádejné. Pozdravili sme sa a Nick si z chalanmi veľmi rozumel, no Sam iba stála bokom a stále pozerala niekam inam. Videla som ten Zaynov pohľad ako sa na ňu pozerá. Tý dvaja spolu niečo majú? Asi sa mi to iba zdá. Nick nás pozval k nim domov a my sme nadšene súhlasili. Hneď ako sme vošli do domu Sam vybehla do svojej izby a mi sme to poriadne roztočili. Bolo to skvelé, každú chviľu som cítila Niallove pery na tých mojich. Skvele sme sa zabávali a ráno sme všetci odišli k chalanom, Sam vôbec nevyšla z izby. Ku chalanom prišla aj Harryho sestra, Gemma. Bolo vidieť ako to medzi ňou a Nickom iskrý. Nick zašiel na chvíľu domov a o pol hodinu sa vrátil. Oznámil nám že Sam sa necíti dobre, ale mne to bolo jedno. Je to moja kamarátka, ale mám Nialla.


1 komentár:

  1. Pekná suka -,- ale nie :D len prvý dojem s jej kamarátky :D inak pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť